Vinn en familjefotorgafering

Som uppladdning inför mässan Baby & Barn nästa helg tänkte jag dra igång en tävling med ett riktigt finfint pris. Såhär går tävlingen till:

Ta ett kort på dig och familjen eller dig och ditt barn som symboliserar kärlek. Fungerar även med en syskonbild.

1. Tagga bilden på instagram med ‪#‎familjebild‬ samt ‪#‎alicemössan‬ och glöm inte tagga mig @image_u så att jag ser den. OBS! Om du har ett privat konto så får du maila bilden då jag inte kan se den annars, använd samma mail som nedan påpunkt 3.
2. Gilla Image U- Fotograf Sara Brodén på facebook eller följ image_u på instagram.
3. Svara på frågan: Till vilken organisation skänks pengar från projektet Alicemössan? Svaret skickas till [email protected]

På söndag den 30 mars utser jag vinnaren som då får en gratis familjefotografering under maj eller juni månad i Kungsbacka/Lindome. Totalt värde 3 747 kr. Du väljer mellan studio eller fotografering utomhus. I priset ingår 3 digitala bilder + en bildvisning. Tävlingen pågår till söndagen den 30 mars kl 17.00 och vinnaren presenteras på facebook och här på bloggen.

 

Lycka till! Ser fram emot massor av härliga familjebilder fulla av kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0