Baby & Barn 28-30 mars

Oj vad jag längtar, nästa helg är det dags för mig att ställa ut på Baby & Barnmässan i Göteborg! Ska bli otroligt kul att få visa upp lite av det jag pysslar med samt träffa människor och inspireras av andra. Men det kanske viktigaste av allt är att jag kommer sälja “Alice och brorsanmössor” för att samla in mer pengar till Barncancerfonden. Jag hoppas innerligt att hela lagret tar slut och att mars blir en riktig kanonmånad med många tusenlappar till forskning och utveckling inom barncancer.

För att kort beskriva vad Baby & Barn är för en mässa för alla er som är nyfikna och inte varit där tidigare så citerar jag från hemsidan.


“Baby & Barn är en mötesplats för alla som planerar att skaffa barn, väntar barn eller som redan har barn. Vårt huvudfokus är att locka blivande föräldrar och föräldrar med barn upp till 6 år, men självklart finns det plats även för de äldre barnen! Baby & Barn är en samlingsplats där det finns experter att rådfråga, massor av shopping, underhållning för både stora och små samt mängder av kul aktiviteter att ta del av. Mycket känns kanske igen, men för varje år kommer det nyheter, fina erbjudanden (deals) och matnyttiga och intressanta seminarier.”

2bb43469-8991-4563-bf8d-c15ea6cd6e2b

Och det kanske viktigaste av allt…min monter hittar ni i hall C på följande plats: C05:32

Fredag 28 mars 09.30 – 17.00
Lördag 29 mars 09.30 – 17.00
Söndag 30 mars 09.30 – 16.00


Kommentarer
Postat av: Weronica

Ååå vad kul! Då ska jag leta upp dig. Planen är att ta mig dit på fredagen. Kram

Svar: Ja vad roligt. Då ses vi garanterat!
Alicemössan och brorsan

2014-03-22 @ 07:38:52
URL: http://www.werlas.blogg.se
Postat av: Hanna

Underbart Sara! Stort lycka till!

Svar: Tack snälla Hanna! Ska bli jättekul!!! Ska du dit?
Alicemössan och brorsan

2014-03-22 @ 09:50:51
URL: http://litenfrost.blogg.se
Postat av: Cajsa

Kommer den rödvit prickiga mössan finnas i bebisstorlek på mässan?

Med vänlig hälsning,
Cajsa

Svar: Hej. Allt som finns i webbutiken kommer att finnas på mässan. Dock har jag inga mängder av varje storlek och färg så vågar inte lova helt.MVH Sara
Alicemössan och brorsan

2014-03-22 @ 09:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0