Tävling- Alla hjärtans dag!

Nu tycker jag det är hög tid för att köra igång en ny tävling, var ett bra tag sen sist. Vad passar då bättre än en tävling i kärlekens tecken?
Alla hjärtans dag närmar sig och jag tänkte faktiskt utmana er att ta fram kameran och försöka fånga just kärlek på bild. Att fotografera känslor är en utmaning. Det finns många knep för att få dem du ska fotografera att faktiskt visa ömhet och kärlek även när kameran är framme. Testa med några barn som finns i din omgivning, ett syskonpar, pappa och barn eller någon annan. Använd fantasin och tillsätt passande rekvisita. Kanske pussklubbor, geléhjärtan eller massor av fina rosor? Viskleken är en liten personlig favorit som alltid går hem och ger de där superfina bilderna med uttryck och känsla i. Men som sagt, alla medel och knep är tillåtna. Kärlek kan se väldigt olika ut, du bestämmer. Eftersom jag själv har en passion för fotografering så tycker jag att just den här tävlingen ska bli extra rolig att hålla i.
 
Skicka in ditt bidrag som symboliserar kärlek. Maila din bild till [email protected] och skriv namn, adress och telefonnummer. Jag vill ha din bild senast söndag den 10:e februari. På alla hjärtans dag, alltså den 14:e februari så publiceras den vinnande bilden här på bloggen. Vinnaren får välja valfri mössa i webbutiken!
För att delta i tävlingen ska man sprida tävlingen på sin facebooksida eller skicka tävlingen till minst tre vänner.
 
Lycka till ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marta

Jag har länkat till dig :-D

2013-02-06 @ 10:00:22
URL: http://mestvirkat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0