Posters skickade!

Då var första omgången med beställda posters utskickade till er som köpt i webbutiken. Det hade varit jättekul om ni skickade in en liten bild (funkar med mobilen) när de hänger på väggen så man får se...frivillgt såklart!
 
För övrigt så är det behandlingsveckor och dagarna svänger upp och ner. De vanliga vinterbacillerna med förkylningar och kräksjuka florerar kraftigt märker man...vi kan väl säga att vi halvt åkt dit. Nu håller jag tummarna att det inte blir mer än vad det är.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Många varma kramar och tankar genom behandlingsveckorna.
Tro hopp och kärlek

Svar: Tack snälla du <3
Alicemössan och brorsan

2013-02-27 @ 21:29:28
Postat av: mari

vad drivkraftig du är! så glad för din skull. Har inte riktigt hittaat min form ännu hihhi kan du skicka lite energi? stooor kram

Svar: Tack Mari! Hemligheten är bara att börja sen ger det mer energi än tar...men man måste bara hitta rätt forum. Önskar jag kunde skicka dig lite kraft. Tror våren kommer hjälpa till oxå, känner att jag behöver solljus. kram
Alicemössan och brorsan

2013-02-28 @ 18:19:21
URL: http://www.mizztrix.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0