NYHET- Posters 30x40 cm

Då var det äntligen dags att presentera "nyheten" som jag och fantastiskt duktiga illustratören Lotta Ahnström tagit fram. Två unika posters som skapats för projekt "Alicemössan och brorsan" och med syfte att samla in mer pengar till Barncancerfonden. Lotta gör det här helt idiellt för insamlingen och hon tvekade inte en sekund när jag frågade henne ♥. Jag är så glad att vi tillsammans verkligen genomförde detta!
 
Jag hoppas att illustrationerna kommer bli den där perfekta tilltänkta gåvan på barnkalasen eller kanske barndopen i år. En fin tavla att rama in som står för något väldigt gott.
 
Båda illustrationerna innehåller de symboler som finns på alla mössorna, nämligen rosetten och stjärnan.
 
Lotta säljer normalt sätt sina tavlor och illustrationer på Nordic Design Collective. Besök gärna hennes hemsida och spana in alla hennes fantastiska målningar.

För varje såld poster så skänks 50 kronor till Barncancerfonden. Priset inklusive moms är 220 kronor. Frakten är inräknad i priset. Båda illustrationerna finns nu i webbutiken!!!

Kommentarer
Postat av: Marina

Sara du har verkligen lyckats igen :0) helt fantastiskt underbart vackra posters jag tror att mitt hjärta smälter.
Vilken entreprenör,du är helt fantastisk.

Och vilken duktig illustratör, stor eloge till Lotta :0)

Kramar

2013-02-21 @ 23:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0