Fullt upp!

Oj oj, mycket att pyssla med inför morgondagens "Walk of hope" som jag och några av mina närmsta vänner arrangerar här i Kungsbacka. Målet är som jag nämnt tidigare att vi ska få in många tusenlappar till den viktiga forskningen inom barncancer.
 
Veckan har varit minst sagt hektiskt med att köra kors och tvärs för att fylla på lagret med nya tyger, fota mössor, åka till tryckeriet för att hämta mer hangtaggs, köpa in tråd, spets, göra intervjuer med flera olika tidningar och sen där emellan hantera orders, svara på frågor och blogga. Även om det här projektet emellanåt i princip tar all fritid så är det väldigt väldigt roligt. Sån grym känsla när man varje månad kan föra över tusentals kronor till Barncancerfonden och samtidigt träffar männsikor som stödjer insamlingen och köper mössor. Alice har piggnat till rätt bra efter senaste behandlingen och hon älskar att åka bil så hon har hängt på överallt, trevligt med sällskap.

Börjar bli lite nervös över att jag har för lite mössor med mig imorgon...ingen aning om hur mycket folk det kommer och hur många som är sugna på en mössa. Hoppas hoppas jag räknat ungefär rätt. Kan tänka mig att det blir lite tryck även i webbutiken i morgon då GP kör en helsida om Walk of hope och även lyfter fram mössorna. Så kul!!!!
Nu önskar jag er alla en bra lördagskväll, hoppas vi syns imorgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fru Martinsson

Vilken jättebra insats! Tyvärr har jag inte möjlighet att medverka men jag kommer bidra ändå! Roligt att Gp kommer bra med publicitet och mössorna lär göra succé de är ju så fina!

Lycka till idag!!

Svar: Tack vad snäll du är!!! Kram kram
Alicemössan och brorsan

2013-09-01 @ 08:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0