Tävling- två bebismössor!

Nu har du chansen att vinna någon av dessa två supersöta bebismössorna som är uppsydda speciellt bara till tävlingen. De här tygerna finns alltså inte att beställa utan är lite "limited edition" just nu.
 
För att få chansen att vinna en sån här mössa ska man gå in i webbutiken och "gilla" Alicemössan och brorsan på facebook. Efter det så ska man tipsa om den här tävlingen genom att antingen maila, blogga, dela på facebook, twittra, instagramma, skicka brev, sms:a, ringa...you name it.
När man sen spridit tävlingen och bloggen/webbutiken så kommentearar man det här inlägget så jag får ert namn och er mailadress.
 
Två vinnare utses sista september, alltså nästa söndag!
Berätta gärna vem som ska få mössan eller varför ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Weronica

Hej Sara! Skulle gå in på alicemössan för att skriva att vi är så glada för mössorna och berätta att se nu finns omnämnda med bild och text i min blogg. Nu såg jag ju tävlingen oxå :) så nu är din sida omnämnd två ggr på min blogg ( och fler ggr längre tillbaka). Så jag ger mig mao in i tävlingen och håller tummarna ;). Kram på er - ni finns i mina tankar !

2012-09-20 @ 13:57:09
URL: http://www.werlas.blogg.se
Postat av: Sofia Samuelsson

Jag gillar på Fb och har delat på min logg, och är gärna med och tävlar!

2012-09-20 @ 13:58:37
URL: http://sofiaelinviktoria.wordpress.com
Postat av: Marina

Jag delar med glatt hjärta överallt vare sig det är tävling eller ej. Delat på Facebook, hemsidan www.femalesense.nu, hängt upp planscher runt Norrland, pratat med föräldrar på dagis delat , delat och åter delat och det gör jag med STOR glädje och med värme i hjärtat.. Kramar med styrka till hela familjen

2012-09-20 @ 14:10:36
Postat av: sandra

har delat och gillat! mössan är till min nyfödda lilla tös <3

2012-09-20 @ 16:10:41
URL: http://sanask77.bloggplatsen.se
Postat av: Carina Falk

Har gillat och delat på FB!! Mössan är till min syster dotter Moa snart 3 månader som dock redan har fått en mössa från 1 år, men den visade sig lite stor just nu :)

2012-09-20 @ 16:22:18
Postat av: Paola Örnhall

Har gillat och delat på facebook!
Mössan är till min kommande bebis! <3

Postat av: Mari-Ann Kjellberg

Jättesöta mössor. Skulle gärna vilja ha en i de nya mönstren både till min dotter (8 år) och mig själv. Gillat och delat på facebook.

2012-09-20 @ 17:04:45
Postat av: Mathilda

Hej! Sidan är gillad sedan tidigare, men har du delat på FB.
Skrev även på min blogg om din sida (och tävlingen).
Mössan hade passat perfekt till min lilla tjej som föddes nu i juli.

Svar: Grattis, gå in och läs på bloggen!
Alicemössan och brorsan

2012-09-20 @ 17:22:01
URL: http://thilden.blogg.se
Postat av: Kajsa Berglind

Jag har delat både nu och innan eftersom jag tycker denna blogg är så Bea och alicemössan ett jätte bra projekt. Väntar med spänning på mina mössor som jag har köpt!

2012-09-20 @ 18:45:42
Postat av: Linda Larsson

Hej vilka jättefina mössor och vilken bra idè. Om jag inte vinner kommer jag att köpa killmössan för baby! Mvh Linda.

2012-09-20 @ 19:19:05
Postat av: Maria Nyberg

Har delat på facebook och i mina mammagrupper :)
Slänger upp en länk på bloggen också :)

2012-09-20 @ 19:49:55
URL: http://majiaanyberg.blogg.se
Postat av: Lena

Självklart gillar jag dig/er på FB sedan tidigare! Har delat och hoppas på vinst av en himlans fin mössa. Har inte kommit till skott att beställa ännu, men det kommer!
Kramar

2012-09-20 @ 20:01:50
Postat av: Sandra Lindström

Hej fina vän!
Skulle vilja gilla sidan om och om igen, men en gång är tydligen max ;)
Såå fina mössor! Vinner jag blir Molly och hennes kusin Tyra stolta ägare. Hoppas att min svarta mössa kommer i brevlådan imorgon:)Kram

2012-09-20 @ 21:22:31
Postat av: Lena Hildingsson

Fantastiskt fina mössor för en fantatsikt viktig sak! Min dotter skulle älska mössan :)

2012-09-20 @ 21:35:41
Postat av: Frida Karlsson Öhrberg

Delat och klart. Mössorna ja, om mina vänners magar gömmer flickor så är saken klar...i annat fall blir det rosa pojkar:)

2012-09-20 @ 22:30:20
Postat av: Anette

Hej !! Jag har med glädje delat och gillat er sida och har köpt 4 mössor av er redan, men min söta brorsdotter skulle kunna visa ännu fler vilka underbara mössor ni gör. Jag är helt förälskad i min svarta mössa, den kommer bli väl använd i höst och vinter. Kram Anette

2012-09-21 @ 16:14:28
Postat av: Cajsa

Jag skall ge mössan till en nyfödd liten flicka vars morfar gick bort i cancer och aldrig fick möjlighet att träffa sin dotterdotter.

2012-09-23 @ 22:45:51
Postat av: Åsa sonerud

" En mössa som är varm,
& inte påminner om sjukhusrummets larm.
En mössa som oss om livet lär,
med en rosett på huvudet du den stolt bär.
Nyfödd eller gammal spelar ingen roll,
alla bör köpa en för att visa stöd & att man har bra koll."

Svar: Grattis, gå in och läs på bloggen!
Alicemössan och brorsan

2012-09-25 @ 22:08:07
Postat av: Marta

Vad kul! Jag gillar och har lagt upp om tävlingen på facebook :-D Har några nära vänner som väntar barn framöver så jag skulle ge bort den till någon av dem. Kram Marta

2012-09-26 @ 22:47:10
URL: http://mestvirkat.blogspot.com
Postat av: aleksandra

Världens finaste mössa skulle jag ge mitt fadderbarn Freja i doppresent när hon ska döpas på Näset den 21/10 -12. Bättre present är svårt att ge! <3

2012-09-28 @ 12:23:59
Postat av: Birgitta Bergkvist

Är gärna med och tävlar om en mössa då den jag köpte till dottern fortfarande är för stor :) har delat på Fb och sen finns även ett inlägg om mössorna på min blogg.
Hälsningar Birgitta

2012-09-30 @ 23:18:12
URL: http://birgittabergkvist.blogspot.com
Postat av: Malin

Är gärna med och prövar lyckan! Jag har delat tävlingen på Facebook och gillade redan Alicemössan sedan innan. Om jag vinner så är mössan till min dotter, min fina, alldeles underbara Agnes.

2012-09-30 @ 23:56:13
Postat av: Sofie

Jag beställde en turkos brorsan mössa till min Max, hans absoluta favoritmössa. Har ända sedan bebismössorna kom, tänkt att beställa en tilö Lova också, så då passar jag på att tävla.. Annars blir det en ändå :)
Delat på facebook och länkat i bloggen
Ta hand om er..
Kram Sofie

2012-10-01 @ 07:09:11
URL: http://joakimochsofie.blogspot.com
Postat av: Tomas Holmberg

Vill tala lm att mitt barnbarn, lilla Hedda är så fiiin i sin Alicemössa. Roligt att kunna bidra till en bra sak!

2012-10-01 @ 08:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0