Vinnarna av bebismössorna!

Grattis säger jag till dessa två tävlande personerna med följande text/inlägg:
 
Grattis Åsa, du har vunnit mössan med hjärtan!
" En mössa som är varm,
& inte påminner om sjukhusrummets larm.
En mössa som oss om livet lär,
med en rosett på huvudet du den stolt bär.
Nyfödd eller gammal spelar ingen roll,
alla bör köpa en för att visa stöd & att man har bra koll."
 
Grattis Mathilda- du har vunnit mössan med stjärnorna på!
Hej! Sidan är gillad sedan tidigare, men har nu delat på FB.
Skrev även på min blogg om din sida (och tävlingen).
Mössan hade passat perfekt till min lilla tjej som föddes nu i juli.
 
Maila era adresser till mig så får ni inom snar framtid en liten mössa hemskickad!
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ååå vad glad jag blir!! Tack!

2012-10-01 @ 13:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0