Jag höjer målet!

Idag är det den sista oktober vilket innebär att jag precis gjort en överföring till Barncancerfonden. Den här månaden har det sålts 90 stycken mössor vilket har gett 4500:- till Barncancerfonden. TACK alla ni som bidragit genom att köpa en mössa. Ni som köpt en mössa kommer inom ett par dagar att synas på insamlingssidan. Ni som köpt en mössa nu under kvällen hamnar på nästa överföring och kommer då synas senare. Men varenda krona och namn kommer med förr eller senare.
 
Vill även uppmärksamma att det finns flera otroligt generösa givare som utan att de köpt någon mössa skänkt pengar till insamlingen och Barncancerfonden. Helt galet, den här månaden så har det utöver mössförsäljningen kommit in ca 15 000:- Blir så rörd och så glad, vill rikta ett stort tack till ett företag som verkligen bidragit, F Division Group ♥. Även tack till bloggen Mest Virkat som varje månad uppmanar sina läsare att skänka pengar, ni gör skillnad!
 
Nu är mitt mål nått på 50.000 kronor till Barncancerfonden- nu höjer vi gränsen till 80.000!
Når vi det innan jul? Hjälp till att sprida insmalingen och mössorna så vet jag att vi ska klara detta.
Tänk om alla som har gillat facebooksidan faktiskt kunde "dela" och uppmana sina vänner att köpa en mössa i julklapp eller bara sätta in en 50-lapp direkt på insamlingen, ja då hade jag inte önskat mig någon annan julklapp.
 
Barncancer släcker i dagsläget 1 av 4 barns liv, mer forskning behövs- alla barn borde ha rätt till ett liv utan cancer.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marta

Vad kul!!! Du kommer garanterat att klara det upphöjda målet! Heja heja! KRAM

Svar: Tack Marta!Din filt ger oss värme och glädje varje dag!!!
Kram
Alicemössan och brorsan

2012-11-04 @ 14:58:44
URL: http://mestvirkat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0