Vilket dygn

Artikeln i GP på webben, samt i tidningen idag har verkligen gett resultat. På ungefär ett dygn har det nu sålts 118 mössor! Helt fantastiskt med tanke på att det under förra månaden såldes 90 mössor totalt. Som ni alla säkert förstår har det varit lite svårt att förbereda webbutiken på ett sånt här tryck med lager och allt. Nu är det därför nästan helt slut på vissa storlekar och vissa färger. Jag kommer imorgon bitti försöka beställa mer tyg till t.ex vuxenmössorna för att kunna fylla på lagret igen...kanske blir det även någon nyhet!!!
Så om ni under dagen går in och inte kan köpa den mössan ni tidigare sett så beror det på att allt är tillfälligt slut. Håll tummarna för att jag kan fylla på så att mer mössor kan säljas.
 
Jag vill även passa på att rikta ett stort tack till alla som skrivit fina mail, sms, inlägg på facebook och skickat hälsningar. Det värmer oerhört mycket och ger mig och familjen extra energi.
 
Ta vara på varandra och ha en forsatt fin helg
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej,
Kikar in här efter att ha läst den fina artikeln om er i GP. Mössorna är jättemysiga, tyvärr är mina döttrar tonåringar och vägrar använda mössa... Men jag ska absolut titta efter en vuxenmössa till mig själv!
Kramar till er <3

Svar: Tack snälla du! Hoppas du kan hitta en mössa till dig själv istället. Kommer fylla på med någon typ av vuxenmössa i veckan då allt nästan tagit slut!
Alicemössan och brorsan

2012-11-04 @ 17:58:40
Postat av: Karin Lundberg

Hej,
Vilken fin artikel och stark blogg om Din familj och det fantastiska initiativet till de fina mössorna. Jag beställde en mössa till vår dotter direkt då hon snart kommer tappa sitt hår efter en diagnos då hon har en njurtumör. Din kraft och engagemang ger mig styrka! Lycka till! Kram<3

Svar: Hej Karin, Ja då känner du säkert igen många tankar och allt man går igenom. Ett liv som fanns, som vändes upp och ner och som sen blir väldigt skört och värdefullt. Jag hoppas att din dotter besegrar den hemska sjukdomen och att hon kan ha en rosett i sitt hår när det kommer tillbaks. Varm kram/Sara
Alicemössan och brorsan

2012-11-04 @ 19:31:54
Postat av: Sara

Det var en jättefin artikel i GP!

2012-11-04 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0