Stjärnklar blick

En spontan photoshoot i vagnen. Grått väder och mest regn och blåst, men kameran får ändå följa med. Fotografering är bland det roligaste jag vet, bra sätt att rensa huvudet och tänka kreativt. Alice säger inte nej när jag frågar. Hon leker mycket med sin egen kamera här hemma som hon lagt beslag på, det var min första digitala variant som jag köpte för mer än 10 år sen. Så fotograf är ett eftertraktat yrke här hemma ;o)
 
Nu finns det endast ett fåtal lila Alicemössor med cerisa stjärnor kvar, helt slut i storleken 3-5 år. Så vill ni ha just den här mössan så är det hög tid att slå till!
 
Är ni intresserade av just fotografering så kan ni följa min bildblogg Image U här.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0