Sista mössorna sydda, men fortsättning följer...

Nu har alla mössorna i det grå tyget blivit färdigsydda som jag har gjort tillsammans med liten frost. Håll utkik efter inlägget där jag publcerar att de nya mössorna är till försäljning, det är ingen idé att maila mig innan. Jag kommer köra samma upplägg som sist...

Nu över till framtiden!
Jag är så fantastiskt glad att det här projektet har fått sån positiv respons. Nu börjar alla pusselbitarna att falla på plats. Jag är i full fart med att välja tyger, designa ny logga, starta webshop och få igång produktionen. Dock är det några små möten och fix och trix innan jag kan säga att allt är i hamn. Men håll tummarna för att det blir bra, jag vill så gärna!
Kan även avslöja att det blir ett litet projekt som även kan glädja alla småkillar!

Jag har fått höra från många som undrar hur jag orkar driva detta projekt mitt i allt kaos. Som min psykolog sa, så gäller det att man hittar något sätt där man kan hämta kraft och glädje så att allt inte bara kretsar runt sjukdommen. Jag känner att jag får vara mitt gamla jag, med idéer och skaparlust och samtidigt gör någon nytta. Det är för mig väldigt viktigt då framtiden är suddig och väldigt oklar. Jag gör något meningsfullt som både ger mig ljusglimtar i vardagen men även för Barncancerfonden och alla drabbade barn. Men alla dagar är förståss inte lika produktiva. Min energi går och kommer, kvävs för att sen eldas på igen...allt hänger på hur Alice mår och hur vardagen ser ut. Får vi vara hemma är det bra, men cytostatikan (cellgifterna) och allt annat kan göra att även en dag hemma blir en tuff match. När tårarna, ilskan, smärtan, trotsen och frustrationen krockar så får man helt enkelt inte en sekund över till något annat. Så om svar eller inlägg uteblir så finns det en väldigt bra anledning. Ibland orkar man bara inte.

Jag hoppas hur som helst att projektet kommer fortsätta att ge mig energi och samla in mer pengar.
Tack för allt stöd från er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sara - jag beundrar dig så otroligt mycket och jag saknar dig ännu mer!!! Längtar så tills den dagen lilla A och lilla E får busa tillsammans igen! Du är bäst! Stor kram från mig, Nisse & Emmy

2012-05-11 @ 12:54:52
Postat av: Sara

Tack älskade Sara, den dagen ssår högt upp på min önskelista oxå...love you

2012-05-11 @ 19:15:27
URL: http://www.imageu.blogg se
Postat av: Marina

Skickar dig den varmaste kramen full av kraft och styrka <3

2012-05-11 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0