Brorsan

Stjärnan i vår familj, Alice storebror. Han som ofta får ta ett steg tillbaks, han som får hänga med mellan sjukhus och läkarbesök, han som kan få Alice att skratta allra mest, han som får oss att 
stiga upp och hålla fast vid de vardagliga rutinerna, helt enkelt familjens stjärna.
 
 
Nedan ser ni ett smakprov från dagens fotografering ♥ 
Känns väldigt kul att få hylla världens bästa storebror genom att göra en egen mössa som går under namnet Brorsan. Dessa två färgerna kommer finnas i webbshoppen när den öppnar, hoppas ni gillar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mössorna är heeeelt underbara och Brorsan är ju så söt! Läser er historia och vill skicka några styrkekramar.
Caroline

Svar: Vad kul att du gillar mössorna, hoppas många kommer göra detsamma. Kram och tack för din fina hälsning.
Alicemössan

2012-07-12 @ 21:26:23
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Frida Karlsson Öhrberg

Fantastiskt fina mössor och en väldigt fin storebror! Kommer hänga på webshoppen när den öppnar. All lycka i er kamp!

Svar: Tack vad glad jag blir. Kram till dig!
Alicemössan

2012-07-12 @ 21:35:44
Postat av: Carina

Superfin! Jag är kompis med Hanna ( liten frost) och har oxå en storebror som skulle passa i en så fin mössa!
All styrka till er familj!
Carina

Svar: Hej,Tack. Vad kul att du gillar den och även kan tänka dig en på din son. Vilken färg tror du på? Hälsa snälla Hanna! Kram
Alicemössan

2012-07-13 @ 16:00:41
Postat av: Carina

Vi är big fan av genusfärgen blå! Men jag tyckte nog den svarta?/ grå med den blå stjärnan var finast på just den här bilden.
Fina allihop! :)
Jag ska hälsa!
Med vänlig hälsning, Carina

2012-07-15 @ 21:42:51
Postat av: Carina

Vi är big fan av genusfärgen blå! Men jag tyckte nog den svarta?/ grå med den blå stjärnan var finast på just den här bilden.
Fina allihop! :)
Jag ska hälsa!
Med vänlig hälsning, Carina

2012-07-15 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0