Bidra på olika sätt

Min vän radade så fint upp olika sätt att bidra till Barncancerfonden/föreningen i sin blogg. Jag gör det lätt för mig och kopierar på hennes godkännande. Julklappar behöver ju faktiskt inte vara inslagna och ligga under granen, en julklapp kan vara en god insats eller ett bidrag ♥

1) Plusgiro: 902090-0

2) bankgiro: 902-0900

3) eller gå in på: www.barncancerfonden.se

där kan man ge bidrag via datorn, handla i julbutiken, bli månadsgivare, starta en egen insamling m.m

4) Sms: FORSKA till 72900 (skänker 50kr)

5) Prenumerera på tidningen barn och cancer 200kr/året (så lär ni er något om hur de drabbade familjerna har det) görs via webbadress under punkt 3.

6) ring 020-902090 för att ge bidrag

7) Ge bidrag till barncancerföreningen

 Plusgiro: 900660-2

 Bankgiro: 900-6602

8) bli medlem i barncancerföreningen 200kr. (Kan göras via webbadress punkt 3 men sök på förening Västra. Finns till höger på första sidan.)

 

För övrigt har vår dag innehållt alldeles för många negativa saker, men inga röntgenbesked ännu. Vill trycka på en pausknapp eller kanske spola fram tiden...vet inte vad som vore bäst?


Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas att lite positivitet snart får skina lite på er.
Hoppets stjärna borde rå om er en stund.. Och sen få skina på alla som behöver det....
Jag önskar en hoppfull jul där vi tar vara på nära och kära det är det viktigaste budskapet.

Varm kram från ett något så kallt Norrland

Svar: <3 tack snälla du
Alicemössan och brorsan

2012-12-06 @ 08:27:09
Postat av: mari

hej gumman. håller med om paus knapp man vet inte vad man vill... håller alla tummar, tår som det bara går!! Vi ska f...n vinna denna kamp och det ska inte! påverka våra barn på något mera negativt sätt senare i livet heller!

Svar: Om vi slår ihop vår önskan borde det väl bli så, kram kram
Alicemössan och brorsan

2012-12-06 @ 15:01:48
URL: http://www.mizztrix.dinstudio.se
Postat av: Sara-Lotta Cederwall

Jag tänker på er och håller alla tummar jag har!!!!
ni är värda den bästa julen i år!
kram

Svar: <3 tack snälla du <3 kramar i massor tillbaks!
Alicemössan och brorsan

2012-12-06 @ 16:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0