Ankaren på linjen

Finns så många bra grejer att göra, som man kanske går och tänker på men aldrig riktigt tar tag i. Jag har själv massor idéer som bubblar under ytan och bara väntar på att bli verklighet...svårt det där, handling till kraft!
Men vad glad man blir när man ser att vänner och ibland helt okända personer faktiskt startar den där insamlingen, driver igenom det där fantastiska projektet eller gör verklighet av sina drömmar.
 
Idag vill jag uppmärksamma en superfin tavla som faller helt i min smak, Ankaren på linjen. Rätt motiv, rätt syfte och så kommer den så fint fylla upp min tomma vita vägg över skrivbordet! Tack Bodil och Photografibutiken för tidigare gåvokarusellen och HEJA HEJA för er nya insamling till Barncancerfonden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0