Webbutiken öppnad igen!

Efter en underbar semester/rekreationsresa som vi drömt om är vi nu hemma igen. Vill rikta ett stort tack till bl.a Barncancerföreningen i väst som gjorde resan möjlig och läkare och personal som hjälpte oss med alla förberedelser. Tror att hela familjen har laddat energi och blivit lite starkare efter att ha fått andas in ny luft i lugorna, vila, äta gott och bara vara tillsammans. 
 
Jag hoppas alla ni som mailat har överseende med att även mailen och webbutiken tagit semester.
Imorgon fredag öppnar webbutiken åter igen och det går fint att klicka hem mössorna som tidigare.
Tänk på att inga mössor skickas förens efter alla helger så det blir första och andra veckan i januari leveranserna går iväg.
 
Fortsätt nu att njuta av julen så mycket det går. Jag vet dock att alla inte får vara tillsammans med sina nära och kära av olika orsaker. En extra stor kram riktar jag därför till alla barn och familjer som tvingas spendera julhelgen på sjukhuset. Men allra mest vill jag skänka en tanke och massor av kärlek till alla familjer som har sina änglabarn i himlen <3 <3 <3 Ni är alldeles för många <3 <3 <3
 
I år pryddes vår grantopp av en skyddsängel och en stjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0