Barn och cancer

Idag kom Barncancerfondens egna tidning "Barn och cancer" ut. Den ges ut fem gånger per år och är fylld av artiklar, reportage, fakta och bilder om barncancer och forskning. På sidan 8 är jag och Alice med i en artikel om mitt projekt "Alicemössan".
Bilden är jag extra glad för då jag faktiskt inte har många bilder på oss ihop (normalt sätt står jag själv bakom kameran). Vill ge ett extra tack min duktiga vän/fotograf Frida Valentin.

Jag hoppas att artikeln leder till att fler uppmärksammar det viktiga arbetet som Barncancerfonden gör. Idag finansierar Barncancerfonden ca 90% av all barncancerforskning utan stöd från varken stat, kommun eller landsting. Varje gåva är avgörande.

Köper man en Alicemössa eller brorsanmössa så kan man känna att man faktiskt gör skillnad och har bidragit till en ljusare framtid för många drabbade barn och familjer.

Jag säger godnatt från sjukhuset då vi åter igen är inlagda efter behandling och biverkningar. Hoppas ni alla bloggläsare får en fin helg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Blir varm i hjärtat och så glad när man ser att ni får uppmärksamhet för allt ert kämpande och ditt fantastiska arbete med Alicemössan. Kram!

Svar: Tack snälla Sara! Du gör mig alltid glad, kram!
Alicemössan och brorsan

2012-09-14 @ 21:48:44
Postat av: Frida

Underbart att läsa varenda bokstav!!! Det måste vara en härlig känsla att få uppmärksamhet för något du brinner för och lägger ned många timmar per dag på! Gullig du var som tackade mig :). Det kommer garanterat att bli fler fina bilder på er! ❤❤❤

Svar: Tack min bästa ❤❤❤
Alicemössan och brorsan

2012-09-15 @ 08:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0