Tack till Anticimex!

Den här bilden och texten satte jag ihop till Anticimex som kontaktade mig och ville skänka pengar istället för att köpa julklappar till sina anställda. Otroligt fint av dem och jag vill rikta ett stort stort TACK till er! Hoppas fler företag blir inspirerade att göra detta. Är det några som vill hänga på välgörenhetsgrejen nu veckan innan jul så skicka mig er logga så hjälper jag till att fixa ett personligt kort! Självklart förklarar jag hur man går tillväga för att sätta in pengar på insamlingen. Anticimex skrev ut dessa kort på en vanlig skrivare på ett finare papper och köpte "dubbla" julkort där "Alicekorten" klistrades in.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

VIlken jättebra grej!!!

2012-12-17 @ 12:17:06
Postat av: Ingbritt Barcklund

Bra initativ! Man kan också köpa mössor till barn och vuxna, de är jättefina.

2012-12-18 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0