Projektet tar nya vägar

På grund av den oerhört positiva responsen vi fått på Alicemössan och projektet i sin helhet så har vi tvingats att planera om hela projektet. Liten frost har idag inte kapacitet att sy och hantera den mängden mössor som vi får order på. Alla de 100 Alicemössorna i det blommiga tyget kommer självklart att levereras så snart det går.
Inom den närmsta tiden släpper vi ca 50 stycken mössor i en ny variant/färg av Alicemössan enligt plan och i samarbete med liten frost. Där efter upphör samarbetet tyvärr med liten frost.

Projektets mål med Alicemössans är att samla in pengar till Barncancerfonden och glädja och pryda fler barn med en fin mössa med rosett på. Det kommer jag som mamma till Alice kämpa vidare med, men på andra håll. Jag hoppas jag ska hitta nya vägar så snart det bara går så att jag kan göra något gott i den fruktansvärda situationen. Som jag nämnt innan, orkar Alice så orkar vi.

Åter igen, stort TACK för alla snälla och fina ord, hälsningar och entusiasm för projektet.


P.s Mer info om den nya mössan kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0