Fågor och svar

Vilka färger finns Alicemössan i?
*Alicemössan är unik och görs i ett visst antal exemplar. När tyget är slut byter vi till en ny variant. Det unika på alla mössor är att det finns en rosett på. Den aktuella färgen/mönstret som finns just nu visas på bloggen. Det går alltså inte själv att välja mönster eller färg.

Vilka storlekar finns mössorna i?
*1 år
*2 år
*3-5 år
Vilket huvudmått är det på respektive storlek?
*1 år ca 46-48 cm
*2 år ca 48-50 cm
*3-5 år ca 52-54 cm

Hur ska mössan tvättas?
*Mössan ska tvättas i 40 grader och formas till efter tvätt
Vilket material är mössan gjord av?
*Jersey, oftast 95% bomull och 5 % lycra men varierar lite beronde på vilket tyg som köps in

Vad kostar frakten?
* Frakt tillkommer med 12 kr för beställning av 1-2 mössor samt 20 kr för 3 mössor eller fler. Frakten är inte inräknad i priset.

Hur skickas mössorna?
* De skickas väl förpackade i vattentåliga påsar. Mössorna skickas med posten som "brev", det tar normalt 1-2 dagar att få sitt paket hem i brevlådan.

Vad gör jag vid ev. problem med mössan/reklamation?
*Kontaktar mig via mail!

Hur vet jag att mitt köp genererar pengar till Barncancerfonden?
* För varje betalning som jag registrerar så sätter jag in 50:- per mössa i insamlingen som är startade genom
Barncancerfondens egna insamlingar. Om du ser ditt namn eller det namn du önskat i givarlistan så kan du vara säker på att ditt bidrag gått fram.han

Hur går köpprocessen till?

1. Man mailar mig och kopierar nedanstående text med rätt information så att alla uppgifter tydligt står med i mailet:
Storlek:
Antal:
Adress:
Mail:
Telefon:

Önskat namn som visas på insamling "Alicemössan":

2. Jag svarar på mailet och meddelar kontonummer för insättning.

3. När pengarna syns på mitt konto skickas mössan inom 1 vecka med posten, oftast snabbare. Jag kan bara sälja mössorna när jag har hemma på lager, jag tar därför inte emot beställningar hela tiden.

4. Mössan dimper ner i din brevlåda och du har då bidragit med pengar till Barnncancerfonden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0