Månaden sammanställd

Ny månad, vår i luften, ny energi! Jag tror inte jag skulle orka med en "vintermånad" till. Solljuset är så otroligt viktigt för att få energi, iallafall för mig. 
 
Nu har jag precis sammanställt februari månads försäljning. 71 artiklar (mössor + poster tillsammans) blev det totalt. Överföringen till barncancerfonden blev alltså 3550 kronor! Det brukar ta ett par dagar innan alla namn syns och även pengarna visas på insamlingen. Men håll utkik och hjälp gärna till att sprida insmalingen igen!!!
 
Bjuder på några bilder där favoritmössan är på ♥
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Frida KÖ

Alltså de ögonen...!

2013-03-02 @ 23:30:15
Postat av: Vanilla - mamma till Lilla hjärtat ♥

Fina Alice! :-)

2013-03-05 @ 21:18:30
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Fru Martinsson

Vilka härliga bilder!!!

2013-03-05 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0