Ungdom & vuxenmössorna poppis!

Oj oj oj, la ut de svarta Alicemössorna igår och det finns just nu bara 7 stycken kvar. På måndag har jag mitt prov och tänkte då fixa riktiga bilder till webbutiken. Kanske kan jag även ordna en liten modellplåtning i mössan. Ser framför mig hur jag vill matcha mössan...man börjar verkligen längta efter höstnytt! Tänk vad kul om någon ville skicka in hur ni ungdomar eller vuxna matchar sin mössa! Kan vara trevligt att variera lite med andra mössbilder än bara barnbilder. Men det går nog inte att sticka under stolen med att just barnbilder är det bästa som finns.
Vad tror ni om detta till en Alicemössa?
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Tror att det blir skitsnyggt!

2012-08-25 @ 21:54:30
Postat av: Sara

Me like!!!

2012-08-25 @ 21:57:00
Postat av: Frida

Hjälp, bara sju st kvar?! Får beställa en imorgon. Tror stenhårt på en svart Alicemössa till skinnjackan och mina nya stövlar :). Puss

2012-08-25 @ 22:59:06
Postat av: Erika

Det är sällan jag hittar en mössa jag trivs i,den här har jag bestämt passar mig! Superfin!(Älskar svarta plagg)
Kram


Svar: Vad kul, tusen tack!
Alicemössan och brorsan

2012-08-25 @ 23:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0