Leopardmössa + höst = sant

Ikväll gjorde jag något som jag länge tänkt på. Jag klädde  Alice varmt och satte på gummistövlar och favoritmössan och traskade rakt ut på en åker med kameran. Frågar jag Alice om hon vill ta kort och leka så jublar hon oftast...en liten linslus kan man lugnt säga. Ja, vi hade verkligen roligt på åkern och det blir tydligare och tydligare att Alice faktiskt blir starkare och piggare för varje vecka som hon slipper medicnerna. Ny röntgen väntas inom det närmsta och massa oro och jobbiga tankar snurrar runt. Vi lever liksom i gränslandet där man tillåts vara fri i perioder men hela tiden måste vara beredda på snabba vändningar. Men nu vill jag tänka på det positiva och alla de härliga stunderna när vår lilla tjej sprudlar av glädje och lycka. Fler bilder hittar ni på min fotoblogg.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken stark och fin tjej! Jag glädjs så mycket med er båda när ni får njuta av livet! Stor kram.

Svar: Tack fina Sandra! Hoppas ni mår fint hela familjen- stor stor kram!!!!
Alicemössan och brorsan

2013-10-13 @ 22:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0