Vinnare i fototävlingen- Kärlek!

Ett stort GRATTIS till Mathilda som har skickat in den här fantastsikt fina bilden. Oj vad svårt jag hade att välja. Varje bild är ju så pass speciell för den som skickat in bilden och det gör det hela lite knepigt.
 
Du får välja en valfri Alicemössa eller brorsanmössa i webbutiken! Skicka sen ett mail med önskemåkl om storlek och färg till [email protected]
Idag går all min kärlek och energi till en otroligt fin person med familj som har det väldigt väldigt tufft just nu.
Tro, hopp och kärlek till DIG!

 

Kommentarer
Postat av: Fru Martinsson

Vackert!! Även jag skickar massor med tankar, styrkekramar och all värme jag bara kan till familjen!

2013-02-14 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0