Rätt energi

Jag har för första gången kommit iväg några dagar sen allt med Alice hände. Tack vare hjälp och stöttning från familj så fick jag delta i en konferens med människor som alla strävar efter att ge något extra till familjer där någon är allvarligt sjuk.
Jag kommer nu hem med hjärtat fyllt av energi och entusiasm  Jag vill rikta ett stort och varmt TACK till alla som "glödde" under dessa dagar och ett speciellt TACK till Tommy, en fantastisk person, förälder och en sann entreprenör och inspiratör. Några väldigt Kloka ord som jag tog med mig hem och som jag skulle vilja dela med mig av är...
Om vi väljer att göra den verkligheten vi faktiskt lever i till att bli så bra den bara kan utefter de förutsättningar vi har, ja då kommer förmodligen dagen kännas ljusare <3

Kommentarer
Postat av: Josefine Bergqvist

Sara, åh vad glad jag är att du lyckades komma iväg på konferensen. Det måste ha varit en fin upplevelse. Träffa så mycket duktiga och trevlig människor. Jag tänker mycket på dig och allt ni går igenom. Hoppas resan har gett dig lite mer energi. En stor varm kram från mig.

Svar: Tack snälla du! Dina ord värmer och jag är glad att jag kom iväg. Just sånt som fyller på med mer ork och energi. Stor kram Josefine!
Alicemössan och brorsan

2013-02-04 @ 00:08:01
URL: http://www.josefinebergqvist.se
Postat av: Emelie

Hej!
För några dagar sen kom mössorna jag beställde av dig och dom är verkligen jättefina! Till sonen var den lite stor, men då har han nått att växa i! Snabb leverans var det också! Hoppas ni får en bra dag.. Kramar från en nöjd kund

Svar: Tack vad glad jag blir <3 Ha en fin dag
Alicemössan och brorsan

2013-02-05 @ 08:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0