Ett härligt gäng!

Idag har jag träffat "hela" Samhallgänget på kontoret i Mölndal. Alltid lika roligt att komma dit och mötas av dessa eldsjälar. Ibland är de upp mot åtta stycken som är i full gång med att klippa, mäta, sy och packa. Kan lova att man dras med i deras härliga stämning i rummet, rena tomteverkstaden. Utan detta gänget hade Alicemössan förmodligen aldrig blivit så stort som det nu blivit- är så tacksam ♥

Längst till höger på översta bilden ser ni Maria. Det är vi som sköter allt det administrativa tillsammans, även hon en klippa!
 
Idag blev jag även intervjuad på Samhall, berättar mer om detta vid ett annat tillfälle!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har sagt det förut, jag säger det igen. UNDERBART!!

Svar: Kraaaam söta Hanna!
Alicemössan och brorsan

2012-09-25 @ 22:05:26
URL: http://litenfrost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0