Starka tillsammans

Cancer
laddat och skrämmande
förstör och bryter ner
ruskar om och biter sig fast
in i familjer och relationer
lämnar ärr och tunga minnen
stjäl tid och lycka i livet
föder oro och rädsla
angriper vem som
när som
nu
 
Svårt att ibland uttrycka känslor. De lever inne i kroppen, i hjärtat och huvudet.
Man tar livet, familjen och vännerna ibland för givet.
Inget är någonsin säkert.
Idag vill jag skriva några ord till min älskade mamma.
 
Du är fantastisk, jag älskar dig, du är stark.
Jag är en del av dig, du är en del av mig,
min dotter är en del av oss.
Vi måste vara starka tillsammans.
Vi ska klara detta.

Kram ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marinaMarina

<3 kärlek <3
Så vackert skrivit Sara var enda ord är sant och en mycket viktig tanke som måste tänkas varje dag.
Ta vara om varandra..

Kram till alla nära och kära <3 ni är för mig mycket betydelsefull <3
Kram Alice med familj

2012-10-30 @ 23:03:19
Postat av: Frida

Tårarna rinner när jag läser varenda ord. Så vackert skrivet om det värsta som kan hända. Love you.

2012-10-30 @ 23:16:55
Postat av: Frida K Ö

Starkt och så sant, underbart att du har din egen mamma med dig. Alla tankar till er! Kram

2012-10-30 @ 23:17:29
URL: http://www.lagtochhogt.blogg.se
Postat av: Lina från Malmö

Kram!

2012-10-31 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0