Eloge Magazine

Idag kom det andra numret av tidningen Eloge Magazine ut på nätet. En ny bloggtidning startad av ett gäng mycket kreativa och inspirerande personer. Jag blev intervjuad av dem för ett par månader sen, ni kan läsa hela tidningen här! Artikeln om Alicemössan och brorsan hittar ni på sidan 17.
 
Jag hoppas att fler bloggare hjälper till att sprida projektet och vill vara med och bidra med en slant till Barncancerfonden. Vill man inte köpa en mössa så kan man enkelt skänka en slant med ett sms från mobilen (minsta belopp 20 kronor)  Klicka er in och bidra och följ insamlingen här.
 
Kram kram
 
 
 
Ps. Idag går mina tankar till en liten sjukhuskompis till Alice som har det väldigt tufft just nu. Kärlek, styrka och kramar till lilla F med familj som vi träffade under behandlingen idag.
Gör så ont i mitt hjärta...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch,stackars F, gjorde gräsligt ont att se henne idag! Kramar till dig!

2012-10-24 @ 23:11:21
Postat av: Anonym

Usch, gjorde gräsligt ont att se lilla F idag. Fina barn behöver utstå så mycket!!! Kramar till dig! / Julia

Svar: Kram till dig Julia!!!Hälsa dina fina där hemma!
Alicemössan och brorsan

2012-10-24 @ 23:13:27
URL: http://www.anding.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0