NYHET!

Nu är det dags att introducera en nykomling i familjen Alicemössan! Det har varit mycket färg sista tiden och känner att många redan är sugna på en mössa som faktiskt känns liiiite vår. Vill man köpa en julklapp som inte känns allt för höstig och vintrig så tycker jag man ska satsa på ett säkert kort som den här.
Tyget är ljusgråmelerat i 95% bomull och 5 % lycra. Vit spetsrosett.
 
Jag har nu köpt allt ljsugrått tyg som leverantören hade hemma, tyvärr blev det inte så mycket som jag hoppats på, så passa på att shoppa nu om du vill säkra just den här varianten.
 
Till alla små brorsor så lägger jag även upp några ljusgrå i storleken 1 år.
 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Älskar dina mössor och syftet med dom så jag vill absolut beställa en!

2012-11-03 @ 11:29:18
Postat av: Hanna

Jättefint reportage i GP idag!! Hoppas att mååånga hittar hit! Kram

2012-11-03 @ 11:58:23
URL: http://litenfrost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0