Slut

Lika positivt överraskad som förra gången, de grå mössorna försvann innan dagens slut!
Om ni inte har fått ett mail av mig vid den här tidpunkten så hann ni tyvärr inte beställa någon.

Men som jag nämt tidigare, fortsättning följer och det kommer fler Alicemössor fast i en ny tappning i dubbel bemärkelse! Imorgon spikas mycket och jag hoppas kunna sätta igång så snart tid och ork finns. Hade man gjort det här med ett friskt barn hade allt gått mycket fortare men nu är det prio ett på Alice och familjen ♥

Kram!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Jag såg artikeln om er i Kungsbacka nytt! Jag hoppas verkligen att det snart kan komma mössor även till killar! Vill så gärna köpa en till min Emil!

Ha en bra dag! Kram till Alice också!!!

Frida & Emil

2012-05-24 @ 13:12:56
Postat av: Sara

Hejsan, Det kommer att bli en killmössa, har fått många förfrågningar på det så jag kunde inte låta bli.

Hoppas Emil blir nöjd ;o)

Kram Sara

2012-05-24 @ 13:39:31
URL: http://alicemossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0