Vinnaren i rimtävlingen!

Tack för alla jättebra rim till tävlingen om en röd Alice eller brorsanmössa! Helt galet vad svårt det var att bestämma sig. Hur som helst så har jag utsett en vinnare, grattis Marie Ringhage som skrivit det här rimmet:

Denna värmer både ditt huvud och ditt hjärta.
Förhoppningsvis kan den både bota och lindra smärta.
Smyckad med stjärna eller rosett,
du kan bidra på många sätt.

Jag tänkte även att alla skulle få läsa de andra rimmen som jag fick in. Publicerar inom kort!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Commander Keen

Jag blir så ledsen när jag läser om barn som Alice, men samtidigt så glad när jag ser projekt som det här. Jag hoppas att jag inom kort ska ha råd att köpa en eller flera mössor och bidra med pengar till insamlingen.

Jag önskar er all lycka i framtiden och hoppas att Alice håller sig så frisk som hon kan. <3

Postat av: fernis

Vad fin rimmat! och grattis marie, men stor kram till alice familj.

2012-12-04 @ 09:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0