Ungdom och vuxenmössa

Från och med idag så finns nu den första mössan i en större storlek, nämligen brorsan mörkgrå. Känns jättekul att kunna erbjuda en mössa för de äldre barnen samt för oss vuxna som gillar mössor. Den här mössan sitter perfekt på mitt huvud och blir given i helsvart (med rosett) för min del. Så snart den svarta Alicemössan är fotograferad så lägger jag ut den i webbutiken.
 
Vill även tillägga att jag fått flera mail från både vuxna och föräldrar till äldre barn med cancer som vill bära dessa mössor. Det värmer enormt och jag gör de här mössorna för alla er! Kämpa på där ute och se till att vinn över den hemska och fruktansvärda sjukdomen.
 
Kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Carola

Är verkligen så glad att du har startat detta projektet!
Jag funderar fortf på vilken mössa jag ska börja med att beställa och undrar om den rosa molnmössan finns att beställa? Såg den inte i shopen?

Mvh Carola

Svar: Hej Carola,Tack, vad glad jag blir för ditt meddelande!
Tyvärr är allt tyg med molnen slut...Däremot kommer det snart att bli en enfärgad cerise mössa med rosett på. Blir enkel att matcha till alla mönster och kombinationer, hoppas du kommer gilla.
Ha det bra, MVH Sara
Alicemössan och brorsan

2012-08-21 @ 19:25:18
URL: http://www.flottforsmatt.blogspot.com
Postat av: Carola

Hej!
Ja, det får nog lbi en cerice sen också. Klickade just hem en grafitti med svart rosett.
Självklart kommer en bild sedan då mössan är här hemma.
NU ska jag blogga om detta projekt innan jag går och sover. HOppas det är ok att jag lånar 3 bilder att hai min blogg?

Mvh Carola

Svar: Tusen tack, det går fint att låna bilder!Kram Sara
Alicemössan och brorsan

2012-08-22 @ 00:32:21
URL: http://www.flottforsmatt.blogspot.com
Postat av: Weronica

Hej fina Sara!
Vad duktig du, jag är så imponerad! Starka modiga du! Heja dig, heja Alice och eran familj! Mina tankar går till er ofta.
Mössan i svart med rosett ser jag fram emot att kunna beställa! Tror du den fungerar även på en 8,5 åring?
Massa styrkekramar!

Svar: Tack snälla W, vad glad jag blir för ditt meddelande.Mössan i svart kommer bli grymt fin, längtar själv efter den...lite tuff men ändå söt. Skiljer det mycket på era huvud? Om du mäter hennes huvud så kan jag se vad jag tror.
Stor kram vännen.
Alicemössan och brorsan

2012-08-23 @ 08:51:06
URL: http://www.werlas.blogg.se
Postat av: FruZäll

jätte fina mössor och starkt gjort av dig att orka med att göra detta. jag har länkat till mössorna så även mina läsare kan köpa dessa.
Hoppas att det var ok.
Kramar fam Zäll

Svar: Tack snälla du! Det är absolut ok. Kram
Alicemössan och brorsan

2012-08-24 @ 16:26:23
URL: http://famzall.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0