Överväldigad

Kan inte med ord beskriva känslan och glädjen över det jag fått uppleva idag. Alla kommentarer och hälsningar på facebook, meddelande på bloggen, sms och telefonsamtal- FANTASTISKT!
 
Allt slit i sommar är värt detta...inte bara det att Barncancerfonden får mer pengar, det ger dessutom mig massor av positiv energi som jag kan använda och dela med familjen. För är det något som behövs i en vardag som mest spenderas hemma, och som tyvärr väldigt mycket handlar om sjukdomen och allt runt omkring, så är det energi.
 
Nu hoppas jag att alla ni som beställt en mössa blir riktigt nöjda! Tjejerna som sytt dessa mössor har lagt ner sitt hjärta och är enormt stolta över att få sy och bidra till projektet.
 
Nu ikväll så har det sålts 75 mössor, 235 personer har "pratat" om sidan på facebook, bloggen har besökts av 717 unika personer och visats 1368 gånger- allt detta på en dag!
 
TACK alla som stöttat mig och på ett eller annat sätt hjälpt mig att göra mitt projekt till verklighet!
Ett extra tack till Hanna, Anna, Frida, Fredrik, Sven, Elisabeth, Samhall, Jny och Textalk!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

76 mössor nu :) Hoppas du säljer slut hela lagret på nolltid. Lycka lycka lycka till - tack för att du delar med dig av ert livsöde; det kommer att gå vägen med både mössor och sjukdom!

Svar: Tusen tack för dina vänliga ord. Ja vi får hoppas på många mössor framöver.Kram Sara
Alicemössan och brorsan

2012-08-01 @ 23:49:23
Postat av: Carola

Om jag vore mångmiljonär (som många faktiskt är) skulle jag inte tveka en sekund att skänka en miljon till barncancer fonden.
Nu har jag inte dem pengarna men att köpa en mössa är det minsta jag kan göra. Och fler lär det bli.
Jag hoppas att lilla Alice en dag kommer bli frisk och förstå hur underbar mamma hon har som gjort detta fantastiska.

Många kramar Carola

Svar: Men tack snälla du...blir alldeles rörd. Stor kram till dig, varje insats liten som stor betyder mycket...men visst önskade man att de med mycket pengar kunde öppna plånboken. Finns många som gör det men fler borde.
Varma kramar Sara
Alicemössan och brorsan

2012-08-02 @ 12:49:29
URL: http://www.flottforsmatt.blogspot.com
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

jag har skrivit ett inlägg om dina mössor på min blogg som jag tänkte publicera imorgon, hoppas detta var okej? jag lånade en bild på Alicemössan och har länkat till både din blogg samt direkt till webshopen
Kram

Svar: Det är absolut ok-TACK!Kram Sara
Alicemössan och brorsan

2012-08-02 @ 19:46:52
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

nu finns inlägget uppe på bloggen om du vill kika =)

Svar: Tack snälla du!
Alicemössan och brorsan

2012-08-03 @ 09:36:30
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Måste bara säga att jag är grymt imponerad över etta fina arbete! Fler som er behövs! Ska absolut kolla in webshopen!
Önskar en fortsatt trevlig sommar!
Kram!

Svar: Tack Lotta,Dina ord värmer verkligen. Hoppas du hittar en mössa som du gillar. Varje köp betyder mycket! Stor kram till dig.
Alicemössan och brorsan

2012-08-03 @ 14:06:30
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Sofie

Har beställt en turkos brorsanmössa till min Max. Hade velat ha en till Lova med, men hon får växa till sig lite först.
Jättefin ide' med mössorna.
Alla postiva och glada tankar till Alice och er..
Kram Sofie

Svar: Tack Sofie, Vad kul att du beställt en mössa. Kram kram
Alicemössan och brorsan

2012-08-03 @ 21:48:21
URL: http://joakimochsofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0