Nyhet i webbutiken!

Ikväll släpps den populäraste mössan i en ny tappning, nämligen med en svart rosett. Alicemössan med vit spetsrosett har sålts väldigt bra. Nu ikväll, på mindre än en vecka så räknar jag antalet sålda graffitimössor till 71 stycken- tjohoo!!!
 
Av "brorsanmössorna" finns det färre då de enfärgade tygerna inte gick att köpa hem i den kvantiteten jag önskade nu direkt. Så vill ni ha en brorsanmössa så kan jag meddela att lagersladot av visa storlekar och vissa färger än mindre än 5 stycken!
 
Imorgon händer det spännande grejer med projektet, kanske avslöjar mer imorgon! Jag har även fått flera nya kanaler där mössorna och projektet kommer att synas, värmer verkligen i hjärtat.

 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, så tufft det blev med svart!! Ska bli spännade å höra vad som är på G! Kram

Svar: Kram bästa Hanna!!!!
Alicemössan och brorsan

2012-08-05 @ 21:51:24
URL: http://litenfrost.blogg.se
Postat av: Frida Karlsson Öhrberg

All beundran för ditt engagemang i detta fantastiska projekt! Ska bli härligt att sätta på pojkarna mössorna och jag vet att jag varje gång kommer tänka på er och på striden som ni utkämpar. Hoppas innerligt att du kan omvandla all positiv feedback du får till energi tilllsammans med familjen. Du är enorm och vi hejar på er på avstånd! Kram

Svar: Tack snälla Frida,Blir jätteglad för din kommentar. Ja, jag hoppas att alla som bär dessa mössor kommer känna något extra. Hade varit kul att se en bild senare när du hinner på barnen i mössorna.
Kram Sara
Alicemössan och brorsan

2012-08-05 @ 23:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0